יום רביעי, 19 בדצמבר 2012

ניקוי מטבחים תעשייתיים- הבשורה החדשה

כולנו יודעים כמה לא קל להתעסק בניקיון, קל וחומר בניקוי מטבח תעשייתי או מפעל העוסק בתחום המזון התעשייתי. פתרונות הניקוי היום כוללים שיטות אגרסיביות אשר יכולות לפגוע בבריאות, אבל האם יש חלופה טובה יותר שגם מריחה טוב יותר?

מכשול מספר 1- ניקוי שומנים

במטבחים תעשייתיים ומפעלים, העוסקים בתחום או מייצרים בעצמם מזון תעשייתי או מזון לתעשייה, מכירים את נושא כתמי השומן וכתמי השמן אשר לא נכנעים בקלות לכל חומר ניקוי. אז מה אנחנו עושים? משתמשים באקונומיקה כמובן. שלל יתרונותיו של חומר הפלא הזה לא בטוח שעולה על חסרונותיו הכוללים ריחות לוואי אשר נשארים לאורך כמות שעות בלתי מבוטלת, הסכנה שבשאיפת החומר הזה בכלל ושאיפתו בחללים סגורים, אשר אינם מאווררים היטב או כאלה אשר אינם כוללים חלונות, כמו בתחום התעשייה בפרט. אוכלוסיה גדולה, נמצאה כאלרגית לחומר. אלרגיה זו, מתבטאת בקשיי נשימה, גרד, סחרחורות ותופעות בריאותיות נוספות, לטווח קצר, כפי שציינו לעיל, ובעיות בריאותיות לטווח הארוך, אשר כוללות בין היתר, סכנה ללקות במחלות כשל נשימתיות כרוניות ברמות שונות ובהתאם לרמת החשיפה לחומר.

מכשול מספר 2- סכנת החלקה

המטבחים התעשייתיים וחללים במקומות דומים, כוללים מרחבים עצומים של שטח ריק אשר אינם מאופיינים ביכולת אחיזה או התנגדות במקרה של מעידה או נפילה. שימוש בחומרים ה "פרימיטיביים", כמו חומרי הניקוי הנוזליים השונים, מגבירים את סכנת ההחלקה במקומות הללו. האפשרות למצוא תחלופה הולמת למוצרים והציוד הידני, אשר פעמים רבות ממקסם את יכולת הבטיחות בעבודה וצמצום מקרי הנזקים והפציעות, אשר גם כך אינם חסרים בעת עבודה עם מזון.

הפתרון- דטרגנט!

חשבו וחשבו, מוחות רבים בעולם הניקיון התעשייתי בכלל ובעולם המזון התעשייתי בפרט וגיבשו תכנית פעולה אולטימטיבית במיוחד עבורכם בעלי העסק ומנהלי המפעלים. דטרגנט, הוא מוצר המיועד במיוחד עבורכם ומספק לכם מענה ריחני, יבש ולא פחות חשוב, בטוח לעובדים שלכם ולעובדי הניקיון, לכל מבקר במפעל ולכם, את תחושת הרוגע, השקט המקסימאלי והדאגה המינימאלית ביותר עד כמה שאפשר, לבטיחותו של כל אדם, אשר כף רגלו דורכת במקום שלכם. דטרגנט, הוא מוצר אשר כל הפעולה שלו עושה בדיוק את הפעולה לשמה ייעדנו מלכתחילה את האקונומיקה וחומרי ניקוי לטיפול בכתמי שמן. מדובר על חומר סינטטי אשר ממיס את כתמי השומן, מדובר בחומר יבש, אשר מטפל בכתם באופן ממוקד ללא ריחות או גירויי לוואי. זאת ועוד המוצר הינו מוצר ירוק לחלוטין וידידותי לסביבה באופן מלא. השימוש בחומר הדטרגנט, אינו מצריך שימוש במים, אינו בעל מאפייני החלקה, כך שהרצפה או המשטח, יראה ממש כאילו לא עבר טיפול (מעבר לכתם השומן הלא סימפטי, שנעלם באורח פלא).

זכרו, גם במטבח התעשייתי חושבים ירוק וחשבים בטוח. אז לכו על בטוח, בחרו בציוד ובחומר המתאים ביותר, לשמירה על סביבת עבודה נקייה, נעימה וריחנית, למענכם, למען לקוחותיכם בהווה ולמען הלקוחות העתידיים שעוד יבואו.

מורן טכנולוגיות ניקוי בע"מ המומחים לניקיון. לפרטים נוספים על פתרונות ניקיון, מכונות שטיפה בלחץ ועוד, פנו עוד היום.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה