יום רביעי, 9 בינואר 2013

כך תזמינו שירות לשער חשמלי בזול

מה עדיף שירות לשער חשמלי מחברה מסודרת או שירות לשער חשמלי ממזדמן? איך נדע כמה יעלה לנו בסוף השירות לשער חשמלי? מדריך מלא בנושא שירות לשער חשמלי, הכול בכתבה הבאה.

ספרים עבה כרס ניתן לכתוב על שירות בכלל ושירות לשערים חשמליים בפרט, אין זה סוד שכולנו רוצים שירות מהיר, שירות מקצועי ואם אפשר אז גם שיהיה זול ובלי חלפים כמובן, אך בנושא שערים חשמליים בכלל ישנה משמעות אם אתם פונים לחברת שערים חשמליים או אם אתם פונים לטכנאי שערים פרטי אשר עובד מהבית. לחברה לשערים כמו לטכנאי עצמאי העובד מביתו ישנן יתרונות וחסרונות כאחד וננסה כאן ועכשיו לפשט את היתרונות ואת החסרונות . פניה לחברה לשערים לקבל שירות תמיד משאירה לכם את היכולת לפנות להתלונן אם לדעתכם נגרם לכם עוול או חוסר צדק, בפנייתכם לשירות לכזה שעובד מביתו אין לכם את היכולת להתמודד מולו ולמי להתלונן אם אתם חשים לא מרוצים. בפנייתכם לחברה לשערים תמיד יש כמה וכמה טכנאים שיהיו זמינים למתן שירות במהלך כול שנת האחריות לה אתם זכאים אם התקלה חוזרת, בשונה מפנייתכם לאדם העובד מביתו תמיד קיים הסיכוי שאותו אחד בחופשה, במחלה במילואים או שהוא עמוס בעבודה ותישארו מתוסכלים לנוכח העובדה שאינכם יכולים לקבל תמיד שירות מהיר. אין ספק שפנייתכם לחברה מאפשרת מעקב היסטורי של רצף תקלות ובכך הפתרון תמיד יהיה מקצועי והרבה יותר איכותי ותמיד יהיה מעקב לזכאותכם לשנת האחריות לחלפים חדשים שהוחלפו אצלכם. יתכן שמחיר השירות בחברה קצת יותר גבוהה אך בסופו של יום זה יהיה עבורכם הרבה יותר משתלם. בעבודתכם מול חברה, יגיע אליכם טכנאי שכיר של החברה לתקן את השער החשמלי, בשונה מפנייתכם לטכנאי העובד מהבית, לטכנאי של חברה אין עניין להחליף לכם חלפים שאין בהם צורך כיוון שהוא עובד שכיר ואין לו רווח כלשהו מכך שהוא מחליף לכם חלפים והניסיון מלמד שטכנאי שכיר הרבה פעמים מייצג את טובת הלקוח והעניין ואילו טכנאי שירות מזדמן שואף להחליף חלפים ולהרוויח כסף כמה שיותר.



ההסתכלות יכולה להיות מטעה אם אתם פונים לטכנאי חברה או לטכנאי מזדמן, הניסיון מלמד שפנייתכם להזמין שירות מחברה, מחיר לביקור טכנאי יהיה גבוה בהשוואה לטכנאי מזדמן אך במרבית המקרים הסיכויים שיוחלפו אצלכם חלפים גבוהים יותר כשטכנאי מזדמן מגיע אליכם לשירות.

בתחום השערים החשמליים מומלץ ככול שרק ניתן את נוכחותכם בהגעתו של הטכנאי לתיקון השער. רבים הסיכויים שנוכחותכם תשפיע על אופי התיקון, חשוב שתהיו מעורבים אך פחות מתערבים בצורת עבודתו של הטכנאי. ניסיון רב שנים מוכיח כי פניה לחברה לשערים מסודרת תהיה לכם זולה יותר בראיה ארוכת טווח.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה