יום שלישי, 11 בדצמבר 2012

כך חזרתי להאמין באיכות של מוצר חשמלי


צריכים מנוע לשער חשמלי, צריכים מחסום חשמלי, איך תדעו לבחור באיכות?

בשונה ממה שתמיד חושבים, שער חשמלי זה מקצוע, אנשי מכירות על פי רוב ינתבו אתכם לרכוש את המוצר שירצו להתפטר ממנו ובעצם רק אם ברשותכם את כול הכלים, יתאפשר לכם לבחור במוצר איכותי, מהו בעצם מוצר איכותי? האם מוצר זול הוא גם טוב? מתי מתעורר חשד כלפי מוצר מסוים? ככלל חשוב שתדעו כי איכות עולה כסף ואין מתנות חינם, נכון שמוצר סיני הוא מוצר זול ולא בהכרח בגלל כוח עבודה זול שהרי המוצרים הסינים בכול הקשור לשערים חשמליים מיוצרים כמעט ללא מגע יד אדם שהרי הפיקוד החשמלי מיוצר אוטומטית ע"י רובוטים וכך גם המנוע והסליל החשמלי ומוצר סיני זול בעיקר בגלל רכיביו, גם בפיקוד חשמלי יש איכויות של חלקים כך למשל ישנם ממסרים סיניים העומדים באיקס שעות עבודה וממסרים אירופיים עומדים במיליוני שעות עבודה. המוצר הסיני זול בעיקר בטווח הקצר אך בראיה ארוכת טווח   המוצר האיטלקי הוא הזול ביותר.

בדקנו והשוונו עבורכם בין איכויות של מוצרים למצוא את היתרונות והחסרונות ומצאנו כי כשמחפשים זול אז על פי רוב המוצר הסיני מנצח בטווח הקצר בלבד בשונה מהמוצר האיטלקי, המוצר הסיני מתקלקל בתדירות גבוהה יותר  והעלות הראשונית הזולה אותה אנו מפסידים בקלקול הראשון. אין זה סוד אך המוצרים האיטלקים עשו מהפכה ולא נשארו אדישים לתחרות מהמזרח ברמת המחירים אך מאידך המוצרים האיטלקיים שבודקים, איכותיים בכול הרמות שמשווים.

אין זה סוד שגם בין המוצרים האיטלקיים ישנם את המוצרים האיכותיים של חברת טלקומה האיטלקית ויש את כול השאר. מוצרי טלקומה מאיטליה יתרונות רבים בהשוואה למוצרים איטלקיים אחרים, כך למשל מוצרי טלקומה מהיחידים המיובאים לישראל ועומדים בכול סטנדרט הבטיחות לשערים חשמליים ובנוסף על כול זאת מוצרים אלו של טלקומה בשונה ממוצרים איטלקיים אחרים מתוכנתים לעבודה בזמן הפסקת חשמל וזה יתרון ממשי שאסור להתפשר עליו בשום מקרה גם אם בבניין קיים גנרטור חירום שכן הוכח כבר שגם גנראטור לא תמיד נכנס לעבודה וקיימת חובה לאפשר מעבר חופשי מהר ככול שאפשר למבקשים לצאת ולהיכנס לחניון. שערים אב שער המייבאת את מוצרי טלקומה לישראל נבחרה לעשות זאת בבלעדיות וזאת לאחר שנמצאה עומדת בכול הסטנדרטים ובכלל זה מעבדת שירות, תעודות תקן של מכון התקנים הישראלי ועמידה בסטנדרט איזו 2008. הוכחה ניצחת כי הזול אינו משתלם בטווח הארוך ובראיה ארוכת טווח מוטב לרכוש מוצר איטלקי טלקומה היקר יותר ממוצר סיני אך עמיד לאורך שנים בגלל המנוע המיועד לעבודה אינטנסיבית ובגלל הפיקוד החשמלי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה