יום שבת, 17 בדצמבר 2011

תיקון שערים חשמליים -למי פונים וממה נזהרים?


שערים חשמליים כמו מוצרים אחרים מצריכים תחזוקה ושירות אך תמיד נשאלת השאלה למי פונים? רבים המקרים שהלקוחות אינם זוכרים מי התקין להם את המנוע חשמלי או שמתקין המנוע חסר ניסיון וידע בכול הקשור לתיקון שערים חשמליים. הכול בכתבה הבאה.

תיקון שערים חשמליים זה מקצוע. ניסיון למצוא טכנאי לא מקצועי יכול במרבית המקרים לעלות לכם הרבה כסף.
פנו לחברה מקצועית ותמיד תעדיפו לפנות לחברה אשר מוסמכת מכון התקנים. חברה המוסמכת מכון התקנים מחזיקה בתו-תקן בטיחות לשערים חשמליים וטכנאיה עוברים מעת לעת הסמכות בטיחות והעשרה בכול הקשור לשירות ותיקון שערים חשמליים.
רק חברה לשערים חשמליים תעמוד כמעט תמיד באחריותה למוצר שסיפקה וכשפונים לקבל שירות מאחד מזדמן, אותו אחד ללא גב כלכלי ולכאורה תמיד יספר לכם על תקלה שאינה קשורה לתקלה הקודמת כדי שיוכל לגבות מכם תשלום נוסף. אז למי באמת פונים?

חברת שערים מומחית ועתירת ניסיון בשירות לכול סוגי השערים חשמליים. זמינותה למתן שירות בכול רחבי הארץ ובמחירים תחרותיים. לחברת שערים מענה עשרים וארבע שעות ביממה, שבעה ימים בשבוע. ידע וניסיון זה שם המשחק כי טכנאי שאינו בקיא בתיקון שערים וללא רקע טכני מקצועי בתחום החשמל, עשוי לספק לכם דיאגנוזה שגויה ותאלצו להחליף פריטים שלא לצורך. כך למשל החלפנו פיוז אצל לקוח שקיבל דיאגנוזה שמצריכה את החלפת הפיקוד חשמלי. במקרה אחר שנאמר ללקוח שהמקלט מקולקל, מצאנו כי היה שינוי בקידוד. בכלל מעטים המקרים שבהם נאלצים להחליף פיקוד חשמלי או מנוע בתוך תקופה בלתי סבירה. היה מקרה שאכן נשרף הפיקוד חשמלי וזה כתוצאה מחדירת לטאה פנימה אל תוך הפיקוד וגרמה לקצר. אם קופסת הפיקוד היתה נאטמת ביום ההתקנה כנדרש, לטאה לא היתה חודרת אל תוך הפיקוד חשמלי ולא היה צורך בהוצאות מיותרות.

מסקנה, לא תמיד זול הוא גם מקצועי. להתקין מקצועי זה חוסך הרבה כסף ללקוח בטווח הארוך. למרבה הצער רוב הלקוחות אינם מבדילים בין עבודה מקצועית לעבודה חובבנית . זה מתבטא בעיקר בשערי כנפיים וגם בשערים נגררים. תופעה זו מקבלת משנה תוקף כשמדובר בחובת תו-תקן לשערים חשמליים. רק שלוש חברות מוסמכות מכון התקנים לתקני בטיחות לשערים חשמליים וזה אומר שכול השאר אין את הידע והניסיון בתחום שערים חשמליים בכול הקשור לבטיחות ולכן הן יהיו חשופות לתביעות אם השער יפגע בנפש או ברכוש. שערים חשמליים-פונים רק למקצועניים. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה