יום שלישי, 13 בדצמבר 2011

מכונת פוליש – סוגי פוליש

אם הרצפה שלכם מטונפת ואתם שוקלים להחליפה, כדאי שתקראו את המאמר ותשקלו שוב. ייתכן כי פוליש יעשה את העבודה ויחסוך לכם אלפי שקלים.

כיום כבר ידוע כי תחזוקת המשרד והבית תורמת להרגשה נעימה לכל באי החלל. יחד עם זאת, אפילו אם תקרצפו את הריצפה עם מכונת שטיפה בלחץ גבוה, עדיין, לאחר זמן מה הרצפות ייראו ישנות ולא בוהקות.

מדוע זה קורה?

פשוט מפני שהמרצפות הן לא רק פני השטח שלהן אלא גם החומר הפנימי. במשך הזמן המרצפות מתלכלכות יותר ויותר. הלכלוך והשמן נתקעים בין החריצים כך שהסבון לא מגיעה אליהם והוא נשאר שם תקוע.

התוצאה – רצפה נקייה אך לא מבריקה ולא בוהקת.

החדשות הטובות הן שלא צריך להחליף את כל הריצפה. מכונת פוליש משוכללת יכולה לסלק את הלכלוך הפנימי ולגרום לרצפה לבהוק שוב, כאילו הרגע הניחו אותה. לאחר מכן, מכונת שטיפה רגילה שומרת על הריצפה נקייה לכמה שנים טובות. בצורה כזאת אתם חוסכים מאות ואלפי שקלים וגם מקבלים רצפה מצוחצחת.

    ישנם כמה סוגי פוליש:

  • פוליש ווקס – מכונת פוליש ווקס מתיכה שעווה על המרצפה ומושחת אותה לאורכה ולרוחבה. סגנון פוליש זה נחשב זול ואינו מחזיק מעמד זמן רב. בנוסף לאחר הפוליש הריצפה חלקה מאוד ויש להיזהר כשהולכים עליה.
  • פוליש קריסטלי – מכונת פוליש קריסטלי מחדירה חומר מיוחד לשכבה העליונה של המרצפה ומנקה אותה לחלוטין. התוצאה היא מרצפה בוהקת ומצוחצחת וגם לא חלקה.
  • פוליש אקרילי – פוליש אקרילי מתאים למשטחים מסוימים מאוד כמו משטחי אבן וטרצו. החומר האקרילי מצפה את הריצפה ומתקשה מעליה וכך תורם לברק והגנה לאורך זמן.
חשוב להבין כי מכונת פוליש עוזרת גם מפני פגיעות ושריטות שנחרטו על המרצפות לאורך השנים. בנוסף, הפוליש מגן על הרצפה מפני פגיעות נוספות בעתיד.

אנו רואים אם כן, כי כל ריצפה דורשת טיפול שונה ועל כן, רצוי לתת למומחים לניקיון לעשות את הפוליש לריצפה שלכם. למומחים יש מגוון מכונות פוליש שיכולות להתאים לריצפה שלכם, בין אם זה במשרד, במפעל או בבית.

חשוב להדגיש כי טיפול בפוליש אינו מצדיק הזנחת הרצפה לאחר מכן. יש לדאוג לשטוף את הרצפה על בסיס קבוע ולשמור עליה נקייה מכתמים ולכלוך מצטבר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה