יום רביעי, 21 בדצמבר 2011

לבנות את חממת החלומות


מאז שאני ילד אני חובב גינון, פרחים וצמחים. החלום הגדול שלי היה להקים חממה ולגדל בה פרחים מסוגים נדירים. לצערי לא הזדמן לי לעסוק בזה באופן מקצועי (אלא אם כן אתם מחשיבים טיפוח אדניות כגינון) והחלום נשאר בגדר פנטזיה.
אלא שבשנים האחרונות, עקב מעבר לכפר, התחלתי לעסוק בעניין ביתר רצינות והשלב הבא היה טבעי - הקמת חממה קטנה. לשם הקמת החממה רכשתי לוחות פח איסכורית משובח והקפתי את השטח. הבעיה הייתה עם הגג. הייתי צריך גג חזק שגם יאפשר חדירת אור מסוימת אל תוך החממה.
יצאתי לעשות סקר שוק.
הסתבר, לשמחתי, כי תחום הגגות לחממות התפתח כל כך והאפשרויות הן רבות וטובות. לאחר סקר קצר גיליתי כי לוחות סנטף הם הטובים ביותר. הלוחות הם קלים, מסנני קרינה ומאפשרים חדירת אור על פי הבחירה שלי. קניתי את הלוחות המתאימים לי בדיוק וחזרתי לחממה על מנת להרכיב אותם.
כיום, כמה חודשים אחרי, אני מבין שעשית עסקה מצוינת עם גג סנטף. הם שומרים על חוזקם ועמידותם ונותנים לחממה את כמות האור המדויקת לפריחה ושגשוג של הפרחים והצמחים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה