יום חמישי, 29 בנובמבר 2012

שערים חשמליים- שיא הטכנולוגיה כבר כאן


בעוד שחברות אחרות מייבאות טכנולוגיה מיושנת, החברה היצרנית הבינלאומית
עם מיטב הציוד מתקדם כבר כאן ועכשיו גם בישראל.

שעריםחשמליים כבר מזמן הפכו ממוצר של מותרות לעשירי הארץ לצורך חיוני ובהישג יד לכול צרכן ישראלי. כשקיימים יבואנים לא מעטים בישראל, כיצד נדע כי בחרנו מוצר איכות, הרי כולנו מחפשים מוצר איכותי ואחר כך חשוב גם שהמחיר יהיה תחרותי.

מנועיםלשערים חשמליים מיוצרים לאחרונה גם בסין  אך ארץ המנועים החשמליים לשערים היא איטליה, כמו בתחומים רבים כך גם מנועים לשערים חשמליים מיוצרים באיכויות שונות וזאת למרות שמדובר בארץ אבות המנועים לשערים חשמליים, מוצרי טלקומה מאיטליה המיובאים גם לישראל, נחשבים לשם דבר בתחום השערים החשמליים, למי שמכיר טוב את ההיסטוריה יודע כי המוצרים של טלקומה איטליה כוללים את שיא הטכנולוגיה ושיא הבטיחות לשערים חשמליים. הציוד של טלקומה מלבד איכותו שאינה שנויה במחלוקת בין המומחים לשערים חשמליים, מכיל סוגי מנועים שונים לעבודה סטנדרטית וגם לעבודה מאומצת, מנועים אלקטרו מכאניים ומנועים טבולי שמן, לא אחת נשאלת השאלה על ההבדל שבין מנוע הידראולי למנוע אלקטרו מכאני לבין מנוע טבול שמן וזה הזמן והמקום להסביר.

ראשית כדי לעשות סדר בין הדברים נציין כי המנועים מתחלקים לשלושה סוגי מתחים: עשרים ארבע וולט דיסי, מאתיים ועשרים וולט אי סי ושלוש מאות ושמונים וולט תלת פאזי. המנוע האחרון מיועד בעיקר לשערים כבדים הפועלים בעבודה מאומצת. מנועים מסוג די סי יקרים יותר מהמנועים מסוג איי סי, מנועי הדי סי  אינם מתחממים ולכן כשקיים צורך לעבודה מאומצת הם הרבה יותר מתאימים כי אינם מתחממים בשונה מהמנועים האלקטרו מכאניים איי סי מאתיים ועשרים וולט המתאימים בעיקר לחניונים עם כשלושים חניות. לשערי כנפיים, ישנם מנועים הידראוליים מאתיים ועשרים וולט והם מתאימים גם לעבודה מאומצת וגם  לכנפיים כבדות עד למשקל ארבע מאות וחמישים ק"ג. לשערים נגררים ישנם מנועים טבולי שמן המיועדים לשערים כבדים במיוחד עד משקל טונה ומאתיים ק"ג וגם מתאימים לשערים פחות כבדים עם עבודה אינטנסיבית .

היתרונות העצומים במוצרי טלקומה המשווקים בכול העולם ומיובאים לישראל בלעדית ע"י שערים (אב-שער) בע"מ בהתאמתם לדרישות התקן בטיחות לשערים חשמליים בשונה של מנועים של מתחרים שקיימת חובה להוסיף להם אביזרים כדי להתאימם לדרישות התקן לשערים חשמליים. לחובבי מלאכת עשה זאת בעצמך ראוי שירכשו רק מנועים הכוללים בצורה אינטגראלית את הפונקציות לעמידה בחובה תקן בטיחות לשערים חשמליים, כול האחרים אשר מתעלמים מדרישות תקן בטיחות חושפים עצמם לתביעה משפטית במקרה של נזק ופגיעה בנפש ורכוש, חושפים עצמם לחקירה פלילית וכמובן שחברת הביטוח תהיה הראשונה להתנער מאחריות לתשלום נזק כשההתקנה לא עמדה בסטנדרט בטיחות בשערים חשמליים.  

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה