יום חמישי, 22 במרץ 2012

הסרת גרפיטי

גראפיטי ולכלוך על קיר אינם גזירת גורל. באמצעות טכנולוגיה וציוד פשוט ניתן לנקות את הקיר במהירות ויעילות. רוצים לדעת כיצד? המשיכו לקרוא.


החיים האורבניים מזמנים לנו לא מעט אתגרי תחזוקה. מטבע הדברים, עיר גדולה עמוסה באנשים, במכוניות, במוסדות שונים, באזורי תעשייה וכו'. אתגרי הניקוי יכולים לבוא לידי ביטוי בכמה אופנים, החל מניקוי כבישים, מדרכות, משטחי עץ וכלה בחומות וקירות.

אחת התופעות המעניינות ביותר במרקם חייה של עיר היא תופעת הגראפיטי. תילי תילים של ספרים ומחקרים נכתבו על התופעה הייחודית של ריסוס סיסמאות וציורים על חומות העיר. חלק קוראים לזה אמנות עכשווית, חלק קוראים לזה פשוט לכלוך.

גם אם אתם מצדדים בקיומו של גראפיטי וגם אם לא, אתם וודאי מסכימים שצריך וכדאי לנקות אותו מדי פעם, ולו רק כדי לאפשר משטח חדש לגראפיטי מעניין אחר.

שיטת ה "צבע כפי יכולתך"

השיטה הנפוצה ביותר להסרת גראפיטי הוא – לצבוע מחדש. כמעט כל יום אנחנו יכולים לראות אנשים צובעים קירות ברחבי העיר. לרוב, הצבע אינו תואם את צבע החומה או הקיר ומה שאנחנו מקבלים הוא כתם צבע מכוער. האמת? עדיף כבר להשאיר את הגראפיטי על פני הכתם המזדקר.

שיטה נוספת וידועה לא פחות הוא הניסיון לנקות את הקיר עם חומרי ניקוי שונים ומשונים, החל משפריצר לחלונות וכלה בסבון תעשייתי. גם אם בסופו של דבר הגרפיטי אכן יורד, מדובר על פעולה הנמשכת שעות על גבי שעות.
יש דרך קלה להסרת גראפיטי.

"זה הכול בתנועת הזרוע"

לפני שמתחילים לקרצף ולקרוא למומחים עלינו לדעת כי כל מפעל או מוסד יכול לנקות את קירותיו מגרפיטי ולכלוך בקלות יחסית ע"י חיבור "קיט לניקוי חול ". זהו אביזר פשוט שמתחבר לכל מכונות שטיפה בלחץ מים קרים או חמים ובצידו השני נכנס לדלי חול מסונן. התזת החול יחד עם המים בלחץ מובילה להסרה מושלמת של לכלוך מקירות במהירות ויעילות.

אז מה אתם צריכים בעצם?

מכונת שטיפה בלחץ מים המומלצת למגוון של צרכי ניקוי כמו רצפות וזרוע נוספת, קיט מיוחד, המתחבר אליה בקלות. התוצאה: הסרת הלכלוך או הגרפיטי תוך דקות ספורות, ביעילות ובמקצועיות. הקיר חוזר להיות נקי כאילו אף אחד לא קשקש עליו מעולם. כמה פשוט, ככה יעיל.

מכונת שטיפה בלחץ וקיט לניקוי חול ניתן למצוא אצל מורן לויט בע"מ. המומחים שלנו ישמחו להמליץ לכם על מכונה שתשמש את המוסד לכל צרכי הניקיון הבסיסיים והמתקדמים.

יכול להיות שהמשחק הנצחי בין מרססי הגראפיטי למתחזקי העיר לא ייגמר לעולם, אתם יודעים מה? זה חלק מההוויה הנהדרת והתוססת של העיר. אך כעת אפשר ליהנות מגרפיטי משובח אך גם מקירות נקיים ואסתטיים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה