יום ראשון, 11 במרץ 2012

מכונת שטיפה יד שניה - לא רק למחסני ברזל

מכונת שטיפה - מורן לויט

מרבית המוסדות והארגונים נזקקים למכונות שטיפה כדי לשטוף את רצפת העסק. אם אתם מחפשים מכונת שטיפה שכזו, תוכלו למצוא בקלות מכונת שטיפה יד שניה במצב טוב אצלנו.

זקוקים למכונת שטיפה משוכללת ויעילה אך אין לכם תקציב לרכוש אחת חדשה? הפתרון המושלם עבורכם הוא: מכונת שטיפה יד שניה.

תוכלו למצוא מכונות שטיפה יד שניה יעילות ולא פחות טובות מאשר המכונות החדשות. מכונות ישנות אלה עוברות שחזור ושיפוץ יסודי אצל המוסמכים לכך ולמעשה בתפקודן הן ממש כמו מכונות שטיפה חדשות.

מבחינת ההשקעה הכספית הרי מקבלים את אותו המוצר במחיר הרבה יותר נמוך, כך שזו בהחלט השקעה משתלמת למי שאין ידו משגת לרכוש מכונה חדשה. אם אתם נתקלים בבעיה כלשהי לאחר רכישת המכונה תמיד תוכלו לפנות אל החברה ממנה רכשתם את המוצר והם תמיד יפתרו את הבעיה באופן אדיב ויעיל.

מכונת שטיפה יד שניה – נקודות לבדיקה לפני הרכישה

לפני שממהרים לרוץ ולרכוש מכונת שטיפה יד שניה ישנם מספר דברים חשובים שיש לתת עליהם את הדעת. לא מומלץ לרוץ ולקנות את המכונה הראשונה בה אנו נתקלים אלא לבדוק את האופציות ולקנות את המכונה שמתאימה ביותר לצרכים שלנו.
  • היום אפשר למצוא בשוק מספר סוגים של מכונות שטיפה – מכונות שטיפה בלחץ מים קרים, או בלחץ מים וקיטור. יש להקפיד לבחור את המכונה המתאימה ליעוד הניקיון שלה, כך למשל אם אתם בעלי אולם תצוגה של מכוניות או כל פריט נוצץ אחר שאינו מותיר לכלוך שומני ומטרת השטיפה היא לנקות רק אבק ולכלוך מנעלי המבקרים באולם, תוכלו להסתפק במכונה המבוססת על לחץ מים קרים. אם העסק שלכם הוא מוסך שרצפתו מלוכלכת משילוב של גריז ואבק, או שזהו מטבח תעשייתי כלשהו, כמובן שעדיף לבחור מכונת שטיפה עם לחץ קיטור.
  • דבר שני שיש לבדוק בטרם רוכשים את המכונה הוא התאמת גודל המכונה למשטח אותו היא צריכה לנקות. כשמדובר במשטח שהוא פנוי יחסית אפשר לקנות מכונה גדולה אך אם שוב אנו זקוקים למכונה לאולם התצוגה שלנו, הרי שיש לבחור במכונה קטנה ועוצמתית שיכולה לנוע בקלות בין המוצרים מבלי לפגוע בהם.
  • כדאי שכל מי שישתמש במכונה יעבור הכשרה מתאימה לתפעל אותה בהתאם, שכן גם אם מדובר במכונה יד שניה, אינכם רוצים שהשקעתכם תרד לטימיון בגלל חוסר ידע בהפעלתה.
  • בדקו מי אחראי למתן שירות למכונה, בטרם אתם רוכשים אותה, לעיתים רוכשים את המכונה ממוסד כלשהו ולא ישירות מהספק לכן כדאי לדעת מי הוא נותן השירותים, שכן אם חלילה תהיה תקלה אתם רוצים להיות בטוחים שתהיה לכם כתובת מתאימה. תבדקו שהשירות כולל גם הובלה מהעסק אל המעבדה ובחזרה ושתקבלו מכונה חלופית בזמן שמטפלים במכונה שלכם.
  • נקודה נוספת שווה בדיקה היא המחיר, תמיד תוכלו למצוא מגוון מחירים גם כשעוסקים במכונות שטיפה יד שניה. יחד עם זאת כשאתם משווים מחירים תבדקו תמיד מה המחיר כולל( שירות, זמינות, דגם המוצר).

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה