יום ראשון, 4 במרץ 2012

שימוש בקירוי פח אסכורית לגגות

אם אתם ניצבים מול דילמה ושואלים את עצמכם באיזה חומר הכי כדאי לקרות את גג המחסן, ההאנגר או כל מבנה תעשייתי אחר, בוודאי גיליתם שעומדים לרשותכם מגוון רחב של חומרים. בדיקה מהירה מראה כי בשוק ניתן למצוא בין היתר את החומרים הבאים: רעפים, אסטבסט, פלרוף, סנטף, פוליגל,פנל מבודד,אלומיניום, איסכורית ועוד.

למרות שפע האפשרויות שעומדות לפנינו לקירוי גגות של מבני תעשייה, יש יתרונות וחסרונות לכל אחד מהחומרים וחשוב לדעת את כולם. כך למשל, ידוע לנו כיום שקירוי גגות באסבסט חושף אותנו למחלת הסרטן, מאחר שכאשר האסבסט מתפורר, האבק שלו מזהם ומזיק. לעומת אסבסט, קירוי איסכורית מעניק לנו אפשרות ליהנות מכמה יתרונות עיקריים. בשורות הבאות נעמוד על היתרונות הללו, כאשר המטרה שניצבת לנגד עינינו היא לצייד אתכם בידע נרחב שיביא אתכם להחלטה החכמה והטובה ביותר עבורכם.
  • קל משקל – לוחות הפלדה מגיעים בנפרד והם מאופיינים במשקל קל במיוחד, ביחס לחומרים אחרים. בשל כך, קל וזול יותר לשנע אותם וההרכבה שלהם אינה דורשת מאמץ פיזי גדול.
  • התקנה פשוטה ומהירה - בעזרת איסכורית ניתן לקרות כל מרחב, גם מרחבים גדולים מאוד כגון מבני תעשיה וסככות - בקלות רבה ובמהירות. לוחות הפלדה מותקנים על פטות (תשתית פרופיל מגלוונת ) ומחוברות בתוך זמן קצר בעזרת ברגי איסכורית קודחים.
  • עמידות - יכולת העמידות של חומר זה לאורך זמן הוא עוד יתרון חשוב. מאחר ומדובר בחומר מגולבן וצבוע ניתן ליהנות ממנו למשך שנים רבות, וכך לחסוך כסף על החלפה תדירה של קירוי הגג.
  • מחיר אטרקטיבי במיוחד – ביחס לחומרים אחרים לקירוי גגות, איסכורית נחשב לזול ביותר מבין החומרים הקיימים כיום, במיוחד אם רוכשים אותו ללא עיצובים וצבעים מיוחדים.
  • גמישות עיצובית – את לוחות הפלדה ניתן לקבל בצבעם הטבעי, מעין צבע כסוף, אך ניתן גם לקבלם במגוון צבעים שונים (כמובן לפי חומרי הגלם הקימים), כך שהגג יעלה בקנה אחד עם העיצוב החיצוני של המבנה. יתרה מכך, ניתן לקבל את לוחות הפלדה באורכים שונים, וליהנות מהתאמה מקסימאלית לצרכיו ולדרישותיו של הלקוח.
הלוחות מגיעים במגוון רחב של עוביים שנעים מ 0.3 מ"מ ועד 0.8 מ"מ. ניתן לקבל אותם בעיבוד של 4 גלים או של 5 גלים, כאשר הם מעובדים למעין צורת טרפז, שמעניקה להם את חוסנם.

הפופולאריות של איסכורית גדלה מאוד בעשורים האחרונים, ניתן לראות כיום מבנים תעשייתיים בכל רחבי הארץ המחופים בלוחות פלדה, ששומרים על איכותם, על המראה שלהם ועל עמידותם לאורך זמן!!!

שימו לב: בנוסף לאיסכורית, ניתן כיום לקרות מבני תעשייה גם בעזרת פאנל מבודד, פח גלי, פלרוף וסנטף.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה