יום שני, 4 במרץ 2013

המדריך כדי שלא תשלמו פעמיים על מנוע לשער חשמלי

לאחר מו"מ בדרך כלל ארוך ומייגע מתגבשים לשלב שצריכים להחליט בין הזול לאיכותי, כאן ועכשיו כול הטיפים כדי שלא תשלמו יותר הכול על שערים חשמליים.

לאחר מו"מ על שערים חשמליים לחניה, מנוע לשער חשמלי, שער לחניה, מחסום זרוע, מחסום לחניה, שער לחניון צריכים להתגבש ולהחליט אך תמיד נשאלת השאלה האם לבחור את היקר או ללכת על הזול? אם להתחיל מהסוף אז ניתן לקבוע חד משמעית כמה עובדות ברורות, ראשית לקוח אשר התרגל לשער חשמלי, יהיה קשה לו לסבול שער מקולקל.
לשער חשמלי יתרונות רבים וביניהם שער חשמלי מאפשר יותר בטיחות, יותר איכות חיים , שער מקולקל מגביר את חוסר הבטיחות וכמובן מגביר את הסיכויים לגניבת הרכב , עיקרי דברים אלו מחזירים אותנו אל נקודת ההתחלה בה אנחנו מקיימים מו"מ לרכישת מנוע לשער חשמלי ואולי גם מזמינים שער חשמלי. חשוב שתדעו כי מנוע לשער חשמלי כמו גם שער חשמלי מזמינים אחת לתקופה רבת שנים וזאת כמובן אם מחליטים נכון וזו תמיד תהיה הנגזרת של בחירתכם.

הדרך לרכישת שער חשמלי עוברת תמיד דרך שתיים ואולי שלוש הצעות מחיר שאתם הלקוחות מקבלים, קיימת משמעות לאיכות העבודה ולאיכות המוצר שתקבלו ולכן חובתכם לפנות לחברות ולא למזדמנים. חשוב לפגוש את המציע, לקבל הצעה מפורטת ולהבין למה הוא ממליץ על סוג שער ומנוע כזה או אחר, כשתפגשו את המייעץ השני בטוח שתבינו הרבה יותר ותמקדו את שאלתכם הרבה יותר טוב. חשוב לציין כי בתחום השערים החשמליים לא תמיד לאנשי המכירות יש את הידע הטכני כדי לייעץ לכם על המתאים ביותר עבורכם ולכן חשוב שתדעו לאילו חברות אתם פונים, מי הנציגים המייעצים ואיך התרשמותכם הראשונית מאנשים אלו. רושם ראשוני הוא בסיס חשוב על החברה שאיתה תבחרו לעבוד, איש מכירות נעים, דייקן בהגעה לפגישה, סבלני להסביר, היודע לייעץ ולהשאיר בידכם את ההחלטה הסופית, המספק בהמשך לפגישה הצעת מחיר מפורטת ולא מבלבלת, סקיצה ממוחשבת ולא ידנית עם הוכחת תו-תקן לשערים חשמליים, הוא בהחלט אפשרי להיות בפוזיציה לקראת גיבוש החלטה עם מי מבצעים את העבודה, הוכחת תו-תקן צריך להיות מבחינתכם תנאי ראשוני לכול דבר. חשוב שתדעו כי באוקטובר 2006 נכנס לתוקף תו-תקן לשערים חשמליים המחייב את מתקיני השערים חשמליים לסמן את השער בסיום העבודה בתו-תקן, נכון למוד כתיבת מאמר זה רק שלוש חברות מורשות לסמן שערים חשמליים בתו-תקן ולכן רבים הסיכויים שכול האחרים לא ידעו להתאים שער חשמלי לדרישות התקן.

המסר ברור רוכשים מנוע לשער חשמלי של חברת טלקומה האיטלקית ותבטיחו לעצמכם מוצר העומד בדרישות התקן הישראלי לשערים חשמליים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה