יום רביעי, 27 בפברואר 2013

איפה נרכשים הכי הרבה מנועים לשערים חשמליים בארץ ומהו המנוע הנפוץ ביותר

שערים חשמליים, האם שיקול הדעת שלנו משתנה כשאנו מזמינים שער לביתנו וכשאנו מזמינים שער כנציגי מוסד בו אנו עובדים, הכול בכתבה הבאה.

כולנו מעדיפים לעצמנו תמיד את הטוב ביותר, לפעמים עובר חבל דק בין הרצון שלנו לרכוש שער מסוג אחד לבין הצורך האמיתי שלנו בשטח, אין ספק שגם השיקול הכספי מהווה לשון מאזניים בהעדפתנו שער חשמלי כזה ולא שער חשמלי אחר. ברצותנו לרכוש שער חשמלי או מנוע לשער חשמלי, חובתנו לבחון מכלול פרמטרים כדי לגבש החלטה כי צריך לזכור שאנו רוכשים שער שיעבוד עשור שנים לפחות ובוודאי גם יותר.

אז איפה נרכשים הכי הרבה מנועים לשערים חשמליים בארץ? המציאות תמיד עולה על כול דמיון וניתן לעשות הפרדה בין מנועים לבתים פרטיים לבין מחסומים חשמליים. המנועים לבית פרטי נמכרים בפריסה ארצית בצורה מאוזנת יחסית בעוד שמחסומים חשמליים נועדים בעיקר לעשיית סדר בחניה וניתן למצוא אותם בעיקר במקומות צפופי חניה בגוש דן כמו גם במקומות שמרכזי מסחר צמודים לבנייני מגורים. יותר ויותר קבלני בניין וחברות בניה מבצעות שער חשמלי או מחסום חשמלי כסטנדרט במפרט הבניין.

תמיד מעניין את הלקוח מהו המנוע הטוב ביותר והאמין ביותר בהשוואה למנועים הקיימים בשוק? אין ספק שחברת טלקומה TELCOMA האיטלקית אשר נחשבת לפורצת דרך בינלאומית בכול נושא הבטיחותי ותקני בבטיחות לשערים חשמליים וזכתה לפרסי יוקרה על איכויות המוצר במבדקי מעבדה ומבדקי שטח במשך יותר משני עשורים ושמוצריה מיובאים לארץ בלעדית על ידי שערים אב שער, מנועי טלקומה הם המנועים הנמכרים ביותר לשערים, מחסומים ודלתות מוסך. בבדיקה נמצא כי מתקיני מנועים חשמליים לשערים בישראל תמיד מעדיפים להתקין את מוצרי טלקומה בגלל קלות ההתקנה, בגלל אמינות המוצר לאורך שנים, בגלל עמידתו בכול הפרמטרים לתקן בטיחות לשערים חשמליים, בגלל העיצוב ויופיו החיצוני שהוקדשה בו מחשבה, בגלל הגישה הקלה לשירות גם מחסומים חשמליים של חברת טלקומה נמצאו כאיכותיים ביותר בכול הפרמטרים ובכלל זה בגלל שהמנוע של המחסום החשמלי מסוג: די.סי הוא מיועד ומותאם לעבודה מאומצת וכיוון שכך קלושים הסיכויים של מחסום חשמלי זה להתקלקל בהשוואה למחסומים חשמליים אחרים, יכולתו של המחסום חשמלי של חברת טלקומה TELCOMA לעבוד גם בזמן הפסקת חשמל מועדפת על וועדי בתים וחניונים כמו גם בתים פרטיים כיוון שבדרך זו נמצא ברשותם מוצר איכותי שפועל בלי תקלות לאורך שנים, נכון שמחירו יקר בכמה מאות שקלים בהשוואה למוצרים אחרים אך בהסתכלות ארוכת טווח טלקומה TELCOMA נחשבים למוצרים המשתלמים ביותר ללקוח ולמשתמש הקבוע. גם מפתח הגישה לשחרור מהיר במחסום חשמלי הוא חיצוני ואין צורך לסכן את המשתמש בפתיחת דלת השירות. שערים חשמליים.

המאמר נכתב ע"י הראל אשד, מנכ"ל שערים אב שער. רוצים לדעת עוד? בקרו אותנו בגוגל+

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה