יום שני, 30 בינואר 2012

כל בית צריך מחסן


בדיעבד, ז ה היה צפוי. המשפחה גדלה והבית הולך ומתמלא בחפצים ואביזרים שטובים לתקופת מה ולאחר מכן נשכחים ומאופסנים איפשהוא, אף אחד לא באמת יודע. בוקר אחד אשתי צופה אל הגינה שלנו ואומרת – "בועז, אנחנו צריכים מחסן, אני לא יכולה לחיות ככה." מה שנכון נכון.
יש כמה דרכים לבנות מחסן אבל אני בחרתי ללכת בדרך הקלה והבטוחה. בדיוק כמו שהקפתי את הגינה שלנו בפח איסכורית מצוין, כך גם חשבתי לבנות את המחסן באותה צורה. אלא שמהר מאוד גיליתי שמה שטוב לגדר, לא טוב בהכרח לקירות – עברתי לחומרים אחרים, קלים יותר לטובת הקירות.
כל מה שהיה חסר לי הוא גג. הפעם החלטתי ללכת על לוחות פלרוף עמידים וחזקים. זה התאים לי בצורה מושלמת והמחסן היה מוכן.
מייד התחלנו להעביר את כל החפצים המיותרים למחסן, לרבות כלי גינה ומשחקי גן, זרקנו הרבה דברים שלא היינו צריכים ופינינו מקום חשוב ויקר בתוך הבית. מה אני אגיד לכם, העיקר שהאישה מרוצה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה